Wytyczne Mandalorian Mercs - Era Konkwistadorów
 
Poniższe wytyczne są tłumaczeniem wytycznych stworzonych przez Mandalorian Mercs Costume Club. Aby nie wyważać otwartych drzwi, uznaliśmy (a MM wyrazili na to zgodę) że zamiast tworzyć samemu jakieś wymagania, przetłumaczymy te od nich. Oryginał, w języku angielskim można znaleźć Tutaj . Mamy nadzieję, że dzięki tym tekstom już niedługo w strukturach Mandalorian Mercs pojawią się pierwsi członkowie z Polski.
Intro:
W odpowiedzi na wzrastającą ilość członków i wzrost zainteresowania Mandalorian Mercs, stało się koniecznym stworzenie pewnego minimum wymogów odnośnie kostiumu, z którym można się dostać do organizacji. A więc rada "Cuy'val Dar" przedyskutowała i ustaliła poniższe wytyczne.

Rada Mandalorian Mercs zastrzega sobie prawo do zmiany tych wymagań, aby dopasować je do aktualnej sytuacji. Każda zmiana zostanie ogłoszona poprzez forum.


Wymagane elementy dla kostiumu "Mandalorianina z ery współczesnej":
Każda osoba musi mieć WSZYSTKIE wymagane elementy zanim zostanie oficjalnym członkiem. Te wymagania dotyczą Mandalorian z okresu późnego/konkwistadorów. Standardowa zbroja i hełm Mandaloriański nie kwalifikują cię do tej kategorii. Wszystkie zbroje muszą mieć "styl ery Konkwistadorów", grafiki pomocnicze można znaleźć w komiksach KOTOR i na forum. Wpis wikipedyczny dotyczący Mandalorian z tej ery można znaleźć tutaj.
ZBROJA
1. Hełm:
* Pełny hełm z wizjerem w kształcie litery T, podwójnej litery t, czyli TT albo o kształcie plusa +, dość ciemny by nie było widać twarzy noszącego.
* Musi wyglądać jak Mandaloriańskie hełmy z okresu późnego/konkwistadorów, lub być bardzo podobny. Postaraj się zrobić hełm identyczny, lub bardzo mocno zbliżony do tych, jakie znajdziesz na grafikach.
* Maski są nieakceptowalne w tej erze.
* Użycie hełmu klona albo hełmu Mando z "Ery współczesnej" jest nieakceptowalne..
2. Korpus (zbroja na klacie):
* Klatka piersiowa (charakterystyczny układ płyt pancerza) z "Ery współczesnej" nie jest akceptowalny w tej erze.
* Musi być dobrze dopasowana do typu zbroi/rodzaju sylwetki.
* Zbroje/ochraniacze "sportowe" są akceptowane w tej erze jedynie wtedy, gdy są wystarczająco mocno zmodyfikowane, by nie dało się w nich rozpoznawać sportowych elementów..
* Używanie skórzanych pasków jest rekomendowane dla tej ery.
* Używanie zdjęć pomocniczych jest wysoce wskazane. Jest wiele różnych projektów zbroi Konkwistadora. Bazowanie swojego na jednym z takowych jest najlepszą opcją.
* Krocze musi mieć twardą osłonę (może być zastąpione przez 'przepaskę').
* Korzystanie z niższych elementów zbroi jest mocno wskazane, ale niekonieczne.
3. Karwasze:
* Jakaś forma zbroi ochraniająca przedramiona (karwasz, twarde bransolety, rękawice, dobrej jakości pasy [takie, którymi się rękę owija, coś na kształt rękawiczki])
* Karwasze z bronią, rozmaitymi wężami, itd, są rekomendowane dla tej ery.
* Karwasze z "Ery współczesnej" są nieakceptowalne.
4. Osłona pleców:
* Jakaś forma osłony pleców (plecak, pancerz, peleryna, płaszcz, itd)
* W tej erze plecaki rakietowe są akceptowane.
* Plecaki rakietowe w stylu Boby/Jango są NIE akceptowane.
5. Naramienniki
* Naramienniki są wymagane. Akceptowane są rozmaite koncepcje.
6. Broń:
* Przynajmniej jedna broń w stylu późnym/konkwistadorów (nie może wyglądać współcześnie).
* Broń biała i energetyczna mająca antyczny wygląd jest akceptowana.
* Broń z "Ery współczesnej" jest nieakceptowalna.


Akceptowane materiały:
Sintra, Kydex, PVC, ABS, Styrene, Włókno szklane, Metal, Fiberglassed/resined paper board

Akceptowane sposoby przyczepienia zbroi:
Rzepy, magnesy, zatrzaski, śruby, nity, taśmy (skórzane i nylonowe taśmy mogą być na widoku, taśmy elastyczne muszą być ukryte, jedynie na kolanach, łokciach, i "klapkach Boby" [to to na butach] mogą być widoczne, ale muszą być dopasowane kolorystycznie do kombinezonu).

Nieakceptowalne sposoby przyczepienia zbroi:
Taśma (klejąca), klej.

Miecze świetlne: Rękojeści mieczy świetlnych/ciemnych mieczy mogą być noszone jako trofea albo narzędzia. Normalny (z ostrzem) miecz świetlny jest niedozwolony, chyba że twoja zbroja jest odwzorowaniem kanonicznej postaci, która takowy nosiła (np. Bardan Jusik, Kad Skirata, Pre Vizsla)

Elementy sugerowane:
Te przedmioty nie są wymagane, ale są wypisane jako warte uwagi dodatki do zbroi.
1. Osłona szyi
2. Kama
3. Wykorzystanie Czaszki Mythosaura (wersja "Jaing" lub Mercsowa) w malowaniu zbroi.
4. "Zużycie" zbroi (przybrudzenie, ślady po trafieniach/pazurach/odpryskach itd, żeby zbroja nie wyglądała jak nówka)
5. Użycie liter i fraz w Mando`a na zbroi.
6. Skórzane ładownice, kabury, pasy z amunicją itd.

    CZĘŚCI "MIĘKKIE"
    1. Kamizelka:
    * NIE JEST wymaganym elementem w tej erze. Zbroja może być przypięta bezpośrednio do kombinezonu lub przeczepiona do ciała.
    * T-Shirtowe kamizelki nie są akceptowalne, jako kamizelki pod zbroję.
    * Upewnij się, że kamizelka pasuje do Ciebie rozmiarowo. Luźne i za duże kamizelki nie są akceptowalne.
    2. Kombinezon:
    * Musisz mieć odpowiednio dopasowany kombinezon lotniczy, albo podobnego rodzaju ubranie "pod zbroję".
    * Akceptowane są jedno lub dwuczęściowe kombinezony lotnicze.
    * Nie-lotnicze kombinezony muszą być porównywalne do lotniczych (nie możemy być w stanie zauważyć różnicy)
    * "Pełne" kombinezony są wymagane dla tej ery. Kombinezony bez rękawów albo gołe ramiona są NIE akceptowalne.
    3. Kamy, ochrona krocza i peleryny:
    * "Miękkie" zakrycie pleców może być substytutem pancerza jedynie wtedy, gdy pasuje do całościowego wyglądu zbroi.
    * Pełne/częściowe peleryny są akceptowalne, pod warunkiem, że zakrywają całe plecy (nie powinno być widać kamizelki).
    * Plecak miękki (materiałowy) lub twardy (z jakiegoś tworzywa sztywnego...) jest akceptowalną alternatywą
    * Przepaski i kamy są akceptowane.
    * Przepaski chroniące krocze powinny być noszone POD pasem/wstęgą.
    4.Pasy z amunicją i ładownice:
    * Musisz mieć jakiś pas z amunicją/paskami [jak Boba]/kaburą, albo wstęgę (taką, jak miał Jaster), opcjonalnie jakąś kombinacje z tych 4 przedmiotów.
    * Akceptowane są skórzane, skórzanopodobne i płócienne ładownice, kabury, pasy z amunicją itd.
    * Widoczne plastikowa zapięcia są niedozwolone.
    < 5. Buty:
    * Buty wojskowe i im pochodne są najczęściej akceptowanym wyborem do zbroi.
    * Wszelkie oznaczenia (marka itd) powinny zostać usunięte lub zakryte.
    * Sznurówki muszą być zakryte elementem pancerza lub innego rodzaju osłoną na bucie/kostce.
    * Buty na wysokim obcasie/szpilki są nie akceptowalne do Mandaloriańskiej zbroi. Buty na wysokiej podeszwie (platformie) są akceptowane.

    Lista "NIE RÓB TEGO":
    Te przedmioty/pomysły nie powinny być użyte w twojej zbroi.

    1. Żadnych "miękkich" zbroi, kostiumów halloweenowych, mando piżam.
    2. Żadnych tenisówek/trampek.
    3. Żadnych widocznych zamków/zapięć w kombinezonie, chyba że stanowią przemyślaną cześć "wyglądu kostiumu".
    4. Żadnych jeansów, t-shirtów, dresów itd używanych jako podkład pod zbroję.
    5. Żadnych Jedi-Mando albo Sith-Mando. "Adepci Mocy" albo "wrażliwi na Moc" są akceptowalni.
    6. Żadnych szpilek. Buty na platformach są akceptowane.
    7. Żadnych hełmów, karwaszy, ani "klatki piersiowej" (chodzi o charakterystyczne elementy/układ zbroi na klacie) z czasów współczesnych.
    8. Żadnych widocznych elementów plastikowych bądź nylonowych.
    9. Żadnych widocznych sznurówek albo zamków. "Pasy" są akceptowalne jako sposób 'zamykania' buta.
    10. Żadnych "współczesnych" albo "popularnych" wzorów kamuflażu. Żeby wzór kamuflażu został zaakceptowany musi być niespotykany, stary, albo "z uniwersum". Będzie to dokładnie sprawdzone w procesie rekrutacji. Zabronione są (przede wszystkim) takie kamuflaże jak Woodland, Tiger Stripe, 3 Color Desert, MARPAT, Real Tree, Mossy Oak, ACU, Urban, 6 Color Desert, Swiss Alpineflague, i MultiCam.
    11. Żadnej współczesnej technologii, chyba że jest ukryta lub sprytnie zamaskowana. (Na przykład wyeksponowane IPody, Iphone`y, Telefony komórkowe, kalkulatory, PDA, albo palmtopy)





 

Społeczność
  *Newsy
*Nadchodzące wydarzenia
*Ostatnie komentarze
O nas
About us
Über uns
*Członkowie
*Struktura
*M`Y w akcji
*Historia Organizacji *Regulamin
*Rekrutacja
*Logowanie
M`y na Facebooku
Copyright © 2009-2021




Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2023 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3. 18,491,005 unikalne wizyty