GG10 - Sylwetki łowców #3
 
Malis
Malis jest łowcą który pojawił się w tym środowisku kilka lat temu. Jego przeszłość jest tajemnicą, prawda, którą zna tylko sam łowca jest taka, że jest on byłym żołnierzem armii imperialnej. Malis był jedynym ocalałym gdy jego pluton został wciągnięty w zasadzkę przez partyzantów Sojuszu na Keskin. Zniesmaczony tym co uważał za nieefektywny sposób radzenia sobie Imperium z Rebeliantami, zdezerterował on, przybrał imię Malis i zaczął pracować na własny rachunek. W ciągu paru lat zdobył niemałą reputację. Jednym z jego znaków rozpoznawczych jest przesąd każący mu używać tylko jego "szczęśliwego" karabinu blasterowego. Jest on przekonany, że jeśli straci tą broń lub przestanie ona działać, będzie to koniec jego kariery. Malis preferuje skryte podejście do polowania, zaskakując swój cel w momencie gdy śmiertelnie groźne pułapki już czekają. Preferuje on polowanie na członków i sympatyków Sojuszu Rebeliantów.

Garim Ayrvn
Garim był dowódcą w imperialnym więzieniu, do czasu gdy rebeliancki atak uwolnił wszystkich jego podopiecznych. Rezygnując we wstydzie Garim poprzysiągł sobie, że nie spocznie nim nie znajdzie odkupienia poprzez doprowadzenie wszystkich zbiegów przed oblicze Imperialnej sprawiedliwości. Garin zawarł układ z domem Tresario w ramach którego tenże otrzyma znaczny procent każdej nagrody, w zamian za pomoc i wyposażenie potrzebne przy polowaniu. Jak dotychczas był on całkiem efektywny, ale czy uda mu się zrealizować cel to się dopiero okaże. Jest on skupiony na sobie, markotny i zamknięty w sobie - bezustannie rozmyśla o misji jaką sam sobie wybrał.

Illist Mandrep
Będący chodzącym arsenałem, Illist cierpi na silną manię prześladowczą. Tenże szalony Arconanin jest uzależniony od soli czego rezultatem są niebezpieczne urojenia. Wierzy on, że "wszędzie są wrogowie" i postanowił "bronić się", zostając łowcą nagród. Dał radę bez problemu przebrnąć przez imperialną biurokrację: tym samym jest on wariatem z pozwoleniem na posiadanie i używanie broni. Illist zabił wiele niewinnych ofiar. Jednak, udało mu się uniknąć uwagi imperialnych biurokratów których zadaniem powinno być powstrzymanie takich indywiduów.

Morr
Prawdopodobnie żaden inny gatunek nie pasuje lepiej do roli łowców nagród niż Defelowie. Jako istoty zdające się być cieniami, mogą się one poruszać niemal niewidoczni dla innych. Niewiele istot wie, że istnieją oni naprawdę, wielu wierzy natomiast, że są oni jedynie jedną z gwiezdnych legend.
Morr jest Defelką która podjęła się polowania i odkryła, że zajęcie to jej się podoba. Jej pierwszym zadaniem był handlarz który wielokrotnie złamał słowo dane innym defelom. Morr wytropiła go pojmała i przyprowadziła defelom by mogli go ukarać. Odkryła przy tym, że jej talenty czynią ją naturalnym łowcą i od tego czasu żeruje na niczego nie spodziewających się celach. Jej osobistą preferencją jest polowanie na planetach z rozległymi podziemnymi kompleksami. Jest całkowicie lojalna względem swej garstki przyjaciół i kontaktów, pogardliwie zaś traktuje tych którzy nie dotrzymują swego słowa.

Gradress Nall
Niezaprzeczalnie jeden z najbardziej aroganckich ze wszystkich łowców, Gradress Nall ma niewielu konkurentów pod względem samooceny. Jest łowcą nagród w domu Salaktori w trzeciej generacji. Choć utalentowany, jest uparty i często przecenia swoje własne zdolności. Mimo wszystko, jest dobry w tym co robi i ma potencjał by być jednym z najlepszych jacy kiedykolwiek pracowali w gildii... pod warunkiem, że żaden z innych członków gildii nie zirytuje się wystarczająco jego ciągłym przechwalaniem i nie znajdzie sposobu by go uciszyć. Pomimo arogancji, jest on niezawodny i kompetentny.

Janildakara
W wyniku pirackiego ataku na transport jej rodziny, Jalindaraka została sprzedana Zygeriańskim handlarzom niewolników. Po latach cierpień, w końcu udało jej się zbiec. Nie była w stanie odnaleźć rodziców (ich miejsce pobytu wciąż jest nieznane), dołączyła więc do domu Renliss, wierząc, że gildia pomoże jej odnaleźć rodzinę. Kaan wykazała duże zainteresowanie truciznami i wykazała spory talent w tworzeniu rozmaitych toksyn.
Wykorzystując głęboko zakorzenioną w niej nienawiść i urazę jej przełożeni wykorzystali jej emocjonalną wrażliwość do swoich celów, tworząc z niej doskonałe narzędzie dla ich potrzeb.
Janildakara jest młodą ludzką kobietą, ledwie co dorosłą. Nosi opancerzoną pół-kamizelkę i płaszcz maskujący, polega na nasączonych trucizną nożach do rzucania jako preferowanej broni. Na szyi ma wyraźne znamię, znak ich Zygeriańskich niewolniczych panów.

Stavrin Hevix
Sravrin jest okrutnym człowiekiem który czerpie radość ze swego zawodu. Kredyty mają dla niego drugorzędne znaczenie, prawdziwa nagroda leży w trudnościach przez którymi staje i musi pokonać. Postrzega każdą zdobycz jako historie osobistego sukcesu. Dla każdego celu opracowuje specjalną pułapkę i czerpię dumę z faktu, że każdy cel pojmuje żywcem. Jest stosunkowo młodym łowcą który dopiero zaczyna zdobywać reputację i (na razie) niewiele osób się go obawia.

Aglar Orin
Aglar Orin jest byłym pilotem TIE który uznał, że jeśli ma zarabiać ryzykując swym życiem, może chociaż dostawać za to dobre pieniądze. Aglar opuścił marynarkę imperialną po odsłużeniu obowiązkowego okresu i natychmiast zajął się profesją łowcy nagród. Minęło kilka lat a on wsiąknął na całego. Nawet kredyty już nie mają znaczenia: napędza go sam dreszczyk polowania.
Jest on aroganckim bufonem, gotowym podjąć się wszelakiego wariackiego ryzyka. Jest dobrze zbudowanym mężczyzną ze sztywnymi blond włosami i srebrnymi oczami. Aglar jest znan zarówno ze swego hulaszczego trybu życia jak i umiejętności łowieckich.

Dalmeidan Kretch
Dla większości Dalmeidan zdaje się być pomniejszym planetarnym biurokratą. Przyjaciele uważają go za samotnego, nieszczęśliwego mężczyznę zdominowanego przez wymagającą małżonkę. Niewiele zdaje sobie sprawę, że ten pozornie niekonsekwentny administrator jest sprawnym łowcą nagród prowadzącym niepokojące i niemal komiczne podwójne życie. Wykorzystując swą pozycję w imperialnej biurokracji by zdobywać informacje, Dalmeidan co jakiś czas wyrusza na "podróże biznesowe" podczas których poluje. Dotychczasowe jego osiągnięcia są tajemnicą, dopiero gdy nadejdzie odpowiedzenia pora odbędzie on tą jedną długą podróż biznesową, zostawiając za sobą dotychczasowe życie.

Tesslar
Tesslar jest ludzkim łowcą który został nim przez przypadek. Urodził się by prowadzić biedne życie w jednej z niezliczonych kolonii na zewnętrznych rubieżach. Rzucił szkołę i zaczął kraść śmigi by zarobić na życie. W końcu najął się u pomniejszego gwiezdnego podróżnika zwącego się Shamel który wynajął go by kradł śmigi dla małej grupy przemytniczej działającej w pobliskich układach. Co oczywiste, biznesowe praktyki Shamela wymagały korzystania z przemocy i Tesslar szybko przekonał się, że ma dryg do korzystania z blastera. Po pewnym czasie Tesslas opuścił Shamela, zostając samodzielnym łowcą nagród. Przez kilka lat pracował jako imperialny łowca nagród. Ma on czerwonawe włosy i ciemną karnację. Pracuje sam i odpowiada tylko przed imperialnymi władzami. Znany jest z odczuwania niechęci do niezależnych i gildyjnych łowców nagród i wiadomo, że zakłócał on ich polowania.

Wexlann Tarn
Ze wszystkich powodów by polować na inne żywe istoty, ta Wexlana jest z pewnością jedną z najbardziej nietypowych. Jako wielbiciel dobrej sztuki i żadnych kolekcjonaliów, Wexlann podejmuje się specjalnych zadań by powiększać swą osobistą kolekcję sztuki. Gdy dowiaduje się o rzadkim i cennym dziele sztuki, dba by jego agenci wyrazili nim zainteresowanie a sam rusza na polowanie by zdobyć kredyty na zakup. Chociaż posiada znaczną fortunę rodzinna która pozwalałaby mu na zakupy, woli on polować by w ten sposób "zdobywać" swe cenne skarby. Jego aktualna kolekcja wyceniana jest na ponad dwa miliony kredytów.

Chenlambec
Ten zdeterminowany Wookiee był kiedyś pokojowo nastawioną istotą żyjącą z dala od galaktycznej polityki. Gdy na planetę przybyło Imperium, odmówił on podjęcia działań przeciwko łowcom niewolników, jako że idea zabicia kogokolwiek, nawet w samooboronie, była dla niego odpychająca. Z czasem aktywność Imperium doszła do stopnia gdy obcy nie mógł już dłużej żyć bez podejmowania żadnych działań. Felernej nocy zabił on imperialnego oficera który znęcał się nad bezbronnym dzieckiem Wookieem. Robiąc to co najrozsądniejsze, zbiegł z Kashyyyka. Marniejący z powodu samowygnania wookiee znalazł schronienie w galaktycznym podziemiu.
Wypłynął na powierzchnie kilka lat później pod fałszywą tożsamością: Chenlambec, Wookie-łowca nagród. Odmawia on rozmów o swym rodzimym świecie albo poprzednim życiu i zaprzecza, że kiedykolwiek był kimkolwiek innym niż łowcą nagród.
Chenlambec akceptuje tylko zlecenia typu "żywy lub martwy" na rebeliantów i zbiegłych niewolników. Imperium wierzy, że nigdy nie sprowadził on swej ofiary żywcem. Tak na prawdę jednak, Wookiee pomaga swym "ofiarom" uciekać i być wolnymi. Stał się on sławnym łowcą w imperialnych kręgach i nikt nigdy nie połączył tajemniczej śmierci szeregu imperialnych oficerów z "wściekłym Wookiem" (jak jest znany). W pewnych kręgach istnieje powiedzenie na temat tego łowcy "Nie zadzieraj z Wookieem bo Wookiee o to nie dba".

Ravallian Dast
Ravallian Dast jest łowca który akceptuje tylko nielegalne zadania. Jednakże, jego działania wynikają z przeświadczenia, że Imperium jest nielegalnym i niemoralnym rządem i z tego powodu jego prawa nie są wiążące. Pracuje głównie dla sojuszu rebeliantów, ale nie działa charytatywnie - oczekuje zapłaty (i ot sowitej zapłaty) za swe usługi. Były czasy gdy Sojusz był gotów wydawać swe cenne kredyty by pozyskać jego usługi i Dast jest odpowiedzialny za pojmanie co najmniej piątki ważnych imperialnych oficjeli i doradców. Gdy nie pracuje dla sojuszu przyjmuje zadania od prywatnych obywateli i innych osób które potrzebują usług łowcy bez żadnego imperialnego nadzoru przyglądającego się temu zbyt dokładniej. Ostrożnie sprawdza każde zlecenie by mieć pewność, że jest ono akceptowalne dla jego kodeksu moralnego. Choć wielokrotnie został ranny, odrzuca myśl o porzuceniu tego biznesu: nie ma on w życiu innego celu niż całkowite zniszczenie imperium i jego zwolenników.

Źródło: Galaxy Guide 10: Bounty Hunters
Tłumaczenie: X-Yuri

 

Społeczność
  *Newsy
*Nadchodzące wydarzenia
*Ostatnie komentarze
O nas
About us
Über uns
*Członkowie
*Struktura
*M`Y w akcji
*Historia Organizacji *Regulamin
*Rekrutacja
*Logowanie
M`y naInstagramie
M`y na Facebooku
Kontakt: kontakt@mandayaim.com
Copyright © 2009-2023




Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3. 21,945,875 unikalne wizyty