J.J. Miller, Informacje i ciekawostki - RSR 31 - Zwrot
 

***Komiksowi Rycerze Starej Republiki/Knights of the Old Republic - Centrum Wiedzy***
Zeszyty: TPB Inne pozycje:
Zetknięcie: 0 Początek 1, 2, 3, 4, 5, 6 Flashpoint 7, 8, 10 Powrót do domu 9 Spotkanie 11, 12 Dni strachu 13, 14, 15 Noce gniewu 16, 17, 18
Zaślepieni nienawiścią 19, 20, 21 Rycerze cierpienia 22, 23, 24
Wektor 25, 26, 27, 28 Wychwalany 29, 30 Zwrot 31
Oczyszczenie 32, 33, 34, 35 Handel przyszłością 36, 37 Wierne wykonanie 38 Starcie ambicji 39, 40, 41 Maski 42 Zbiory 43, 44 Niszczycielka 45, 46
Demon 47, 48, 49, 50 Wojna 01, 02, 03, 04, 05
#1: Początek , #2: Flashpoint,
#3: Dni strachu, noce gniewu ,
#4: Zaślepieni nienawiścią, rycerze cierpienia,
#4: Wektor , #6: Oczyszczenie ,
#7: Starcie ambicji ,
#8: Niszczycielka , #9: Demon ,
#10: Wojna
O Handbooku, O Campaign Guide
Opowiadania + ciekawostki:
Interferencja + ciekawostki
Sekretny dziennik Demagola + ciekawostki
Trudne początki + ciekawostki
Strony tekstwowe
Sylwetki twórców:
J.J Miller
Jak w przypadku wszystkich "notek z produkcji", tekst zawiera spoilery. Wpierw przeczytaj dzieło którego tekst dotyczy.

Dużo dzieje się w tej historii, ale wiele elementów dotyczy przyszłych wydarzeń, zatem mój komentarz tutaj ogranicza się do kilku szczególnych rzeczy.

Od początku zaplanowałem historie, w której każdy, komu Zayne pomógł asystowałby mu w ten czy inny sposób w jego przygodzie. To trochę jak George Bailey w "To wspaniałe życie", gdzie każdy wraca pomóc. Tylko nie ma przyjęcia wigilijnego w tej serii: w rzeczywistości, wszystko byłoby wykonane podczas gdy główni bohaterowie są w trakcie swej ucieczki.

"Wektor" okazał się przydatny w tym zakresie, że czas, który upłynął przed i podczas tej sekwencji dał nam szansę, aby umieścić bohaterów w miejscach, w których powinni być. Widzimy Shel w czymś na wzór strony między nr 24 i tym wydaniem, ale jest to krok, by wyciągnąć ją z Taris, gdzie jest teraz. Załoga Swiftsure ma czas, aby wrócić do domu i pozostać na ten czas na pozycji. Ojciec Zayne'a nie pojawił się od nr 12, jednak wiemy, co robi i z kim był, a więc rozumiemy jaki jest jego udział, nawet wtedy, gdy się nie pojawia. Nie musisz pokazać wszystkich i ich wpływu, nawet najmniejszego.

Teraz, znam wielu czytelników, którzy są tym zainteresowani: Malak, którego imię pojawiła się w serii po raz pierwszy w tym wydaniu - jest to jedna z tych tajemnic, przeznaczonych dla czytelników, ale nie dla bohaterów. Powinienem wdać się w długą przemowę na temat powodów nadania mu innego imienia wcześniej w jego karierze i niektórych czynników biorących w tym udział - i zrobię to, kiedyś.

W rzeczywistości, zacząłem pisać ją zanim zdałem sobie sprawę, że będę musiał wyjaśnić wiele rzeczy, które wolałbym, by to komiks ujawnił. Zatem powiem prosto, zawsze uważałem imię Malak, za pseudonim - nazwa Malak pojawia się w grach, w ten sam sposób, jak imię Lenina pojawia się w oficjalnej i ustnej historii o nim, niezależnie jak dużo Władimir Iljicz Uljanow pojawia się pod własnym imieniem. Im więcej wiemy kim jest i kim był , tym jesteśmy w stanie zrozumieć, co znaczy dla niego tożsamość ...

Ciekawostki:
• Nie musimy pokazywać nagrania, o którym mówił Vandar, ponieważ już to widzieliśmy - w Mrocznych Czasach! (Co jest ważnym i logicznym krokiem, w jaki sposób pojawił się Peturri...).

• Jeśli myślisz, że imigracyjne doświadczenia Malak'a przypominają niektórych z Vito z Sycylii, jesteś na dobrym tropie!.

• Stali czytelnicy mogą pamiętać rany, ogłoszone ale niewidoczne, które odniósł Karath w nr 21. Cokolwiek wylądowało na jego nodze było bardzo paskudne i wciąż mu doskwiera!.

• W Handbooku wyjawiliśmy sporo na temat Vanjervalis, jednakże w tym zeszycie pojawia się wzmianka, że na Courageousnie było pełnego systemu zainstalowanego..

• Nazwa statku Morvisa powinna być łatwo wspomniana przez czytelnika z nr 8..

• Alan Robinson przedstawia Xamara w swoim tradycyjnym stroju, co czyni go bardziej rozpoznawalnym.,Moja oryginalna myśl była taka, by pojawił się w czymś bliżej munduru marynarki wojennej, jako zwieńczenie linii dialogowych o tym. Należy przyjąć, że dowodził na pokładzie w mundurze (przynajmniej do czasu, gdy ustalimy ostateczną kwestię)..

• Shad Camper jest, oczywiście, aliasem Zayne'a z nr 14. Ktoś powinien zacząć robić listę....

• To wydanie miało szytą wkładkę z Science Fiction Book Club, trochę grubsze niż w innych przypadkach..

• A mówiąc o reklamach, kocham reklamy Star Wars Miniatures i gier RPG, które zadebiutowały na końcu tego wydania. To inny sposób ukazania postaci robiących zwariowane rzeczy, zupełnie jak w serii Dziedzictwa. (Jeśli kiedykolwiek chciałeś zobaczyć Gryph'a patrzącego lubieżnie na cokolwiek innego niż kredyty, to znajdziesz to tutaj). Praca wydaje się być autorstwa Jan Duursemy - jeśli tak, to jest to jej pierwsza praca z psotaciami tej serii (choć nie jej pierwszy artystyczny wkład w serię, były bowiem wstępne projekty dla Celeste Morne i Karness Muur)..

Autor: John Jackson Miller
Tłumaczenie: Radok

 

Społeczność
  *Newsy
*Nadchodzące wydarzenia
*Ostatnie komentarze
O nas
About us
Über uns
*Członkowie
*Struktura
*M`Y w akcji
*Historia Organizacji *Regulamin
*Rekrutacja
*Logowanie
M`y naInstagramie
M`y na Facebooku
Kontakt: kontakt@mandayaim.com
Copyright © 2009-2023




Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3. 21,956,362 unikalne wizyty